A través del mètode Kumon, els alumnes adopten un paper actiu en la seva educació mitjançant la prà ctica dià ria i aconsegueixen desenvolupar al mà xim les seves competències educatives. Això els dona l’oportunitat de guanyar autonomia, incrementar la seva autoestima i la confiança en ells mateixos i aprendre d’una manera autodidacta, però sempre seguint un pla d’aprenentatge personalitzat preparat pels orientadors dels nostres centres.
A continuació hem recopilat diverses històries d’alumnes que han finalitzat algun dels nostres programes d’aprenentatge. Descobreix com el mètode Kumon els ha ajudat a aconseguir les seves metes!
Miguel GĂłmez, concloent de Kumon MatemĂ tiques a Kumon Madrid - Barrio del Pilar
«En Miguel sempre ha destacat per la seva maduresa i responsabilitat. Des de petit va mostrar molt interès per aprendre, i el que més ha desenvolupat amb Kumon és l’autonomia i la concentració», ens diu l’Alberto Picciolato, director de Kumon Madrid - Barrio del Pilar, sobre el seu alumne Miguel Gómez.
En Miguel ens explica que el principal benefici que li ha aportat el programa és desenvolupar operacions i problemes matemà tics molt per sobre del nivell exigit a l’escola: «El que més valoro de Kumon és la possibilitat de seguir un ritme d’aprenentatge propi. Grà cies a Kumon, els nous temes de matemà tiques que he anat estudiant a l’escola ja els coneixia, i això m’ha permès resoldre les activitats i els exà mens amb molta facilitat».
Noa Sánchez, concloent de Kumon MatemĂ tiques a Kumon Valencia - CĂscar
«La Noa és una campiona! Durant molt temps ha estudiat els programes de matemà tiques i lectura. Fa un temps va concloure Kumon Lectura i s’ha esforçat molt per concloure també Kumon Matemà tiques. La Noa és una persona entusiasta i molt treballadora», ens diu l’Alberto Ferrer, director del centre i orientador de la Noa.
«Kumon és un gran mètode per estudiar, aprendre i millorar habilitats en qualsevol à rea d’estudi, però sobretot en matemà tiques. M’ha resultat especialment útil a l’escola, ja que diverses vegades jo ja havia après a Kumon el que ens estava ensenyant el professor», explica la Noa.
Carlota i Guillermo Arija, concloents de Kumon English a Kumon Toledo - Benquerencia
«La Carlota i en Guillermo són molt perseverants, tenen molta il·lusió per avançar i treballen amb molta autonomia. Quan van arribar a Kumon eren molt petits. Em motiva veure com han avançat en el programa d’anglès i han aconseguit concloure’l prà cticament a primà ria», ens diu la Virginia Mendoza, orientadora de la Carlota i en Guillermo i directora del centre Kumon Toledo - Benquerencia.
La Carlota ha compartit la seva experiència amb el programa: «El principal benefici que m’ha aportat Kumon English Ă©s que ara tinc molta mĂ©s facilitat en anglès i un mètode d’estudi diari que m’ha ajudat molt, principalment en Anglès i MatemĂ tiques». El que mĂ©s valora del programa Ă©s que els nivells d’aprenentatge no estan associats al currĂculum escolar i li serveixen de suport per avançar a l’escola. «Amb Kumon he après a treballar amb molta autonomia i motivaciĂł per aprendre coses difĂcils», ens explica.
En paraules del seu germĂ Guillermo: «Ara soc molt Ă gil a l’hora de parlar anglès i tinc molta facilitat en l’assignatura. Kumon m’ha ajudat moltĂssim en MatemĂ tiques, Anglès i Llengua. Mai no he tingut problemes amb aquestes matèries». De gran vol ser enginyer i estĂ segur que Kumon l’ajudarĂ a aconseguir-ho.
Judith ExpĂłsito, concloent de Kumon MatemĂ tiques a Kumon Sitges - CC Oasis
L’Anna di Bartolo, directora del centre i orientadora de la Judith, ens en parla: «Era molt tĂmida i les mates li costaven. Quan va arribar a Kumon, tenia sis anys i sabia la seqüència numèrica. Ara Ă©s una alumna segura i amb confiança en ella mateixa per treure endavant el que vol i capaç de posar-se objectius i complir-los, perquè no es rendeix. És una persona molt valenta», ens diu.
En paraules de la Judith: «Abans de Kumon era una nena insegura i amb por a cometre errors i decebre els altres. Amb Kumon Matemà tiques, he après a organitzar els meus pensaments i a raonar a gran velocitat, he desenvolupat la constà ncia, l’autonomia i, sobretot, he adquirit més confiança en mi mateixa. La meva meta era aconseguir el diploma de concloent de Kumon Matemà tiques. Volia el diploma per demostrar-me a mi mateixa que tinc la capacitat de ser constant per complir les meves metes i, ara que el tinc, sempre em recordarà que puc aconseguir el que em proposo».
Vols que els teus fills desenvolupin totes les seves competències educatives? Sol·licita una prova de nivell gratis aquĂ!
Â