Sol·licita teu test de diagnòstic

Germans Alonso Calderón

Hermanos Alonso Calderon

Boadilla del Monte - Pueblo

David Tomás (a l’esquerra):

«Quan estava a 5è d’EPO, encara que a l’escola no anava malament i tenia facilitat per les matemàtiques, vaig començar el programa a Kumon perquè els meus pares van pensar que em podria ser molt útil i aprendria molt. Al principi, em semblava molt fàcil, ja que feia sumes i restes; no obstant això, més tard es van començar a complicar les coses i moltes vegades necessitava l’ajuda dels professors, però al final sempre aconseguia entendre-ho perfectament i ho feia sense gran dificultat.

»La veritat és que durant els meus primers anys a Kumon pensava que era una pèrdua de temps i, a més, ho veia com si fos fer el doble de deures de matemàtiques, i a ningú no li agrada tenir extra de deures. En arribar a 1r d’ESO em vaig començar a adonar que tot el que feia a l’escola ja ho havia vist d’una manera diferent a Kumon i m’era molt fàcil treure molt bones notes en matemàtiques. Al mateix temps veia que als altres de la meva classe els costava entendre les coses molt més que a mi.

»Finalment, a l’inici de 4t d’ESO he aconseguit acabar tots els nivells del programa i ara veig que m’ha resultat molt rendible, ja que he après un munt de coses noves i les matemàtiques ara em semblen molt fàcils i divertides.»

Miguel Ángel (a la dreta):

«Vaig començar Kumon a 6è d’EPO per estar ocupat en aquell temps lliure que em sobrava i l’he acabat a 2n de Batxillerat. Al principi ho veia com una cosa inútil i que no servia per a res, perquè vaig començar en un nivell baix fent multiplicacions i divisions. A poc a poc em vaig adonar que estava guanyant molta agilitat mental, feia operacions molt més ràpid que ningú i, de mica en mica, vaig avançar el nivell que duia a l’escola fins al punt que, quan explicaven les coses a l’escola, jo ja les havia fet. Pràcticament no havia d’estudiar matemàtiques, ja que havia repetit tantes vegades els exercicis a Kumon que m’ho sabia perfectament. A més, gràcies a Kumon vaig aprendre camins més ràpids per efectuar les operacions, per la qual cosa en fer els exàmens a l’escola acabava molt abans que la resta dels meus companys de classe i em donava temps de fer els exàmens dues vegades i buscar els errors!

»Kumon em va ajudar molt. Porto diversos anys notant aquest plus que tinc sobre la resta dels meus companys. Mentre que per a molts les matemàtiques són un maldecap, per a mi és l’assignatura més entretinguda que hi ha. No tot va ser un camí de flors i violes a Kumon, ja que cal dedicar-hi temps i esforç, com a tot, i de vegades acabava fart i el primer que tenia ganes de fer era deixar-ho, perquè pensava: “Què hi fa? Ja ho estudiaré a l’escola”. Però ara, veritablement crec que ha merescut la pena i crec que aquestes habilitats que he adquirit em seran molt útils a la universitat.»