Sol·licita informació

Testimonis de professors

Lidón Sobrino, franquiciada Kumon Castelló - Lledó

«El febrer del 2012, vaig obrir la meva franquícia com a professora de Kumon. Per fi aconseguia el que em vaig proposar fa gairebé dos anys, quan la meva germana, coneixedora de les meves inquietuds, em va obrir els ulls davant aquest projecte. Vaig recaptar tota la informació que vaig poder sobre el mètode i vaig pensar: «Gaudeixo amb l’educació i m’encanta treballar amb infants i adolescents; per què no intentar-ho?». Vaig contactar amb l’Oficina regional de la Comunitat Valenciana i Múrcia, i a partir d’aquell moment vaig prendre consciència del meu repte.

»Va ser un llarg recorregut, en el qual vaig anar passant per entrevistes, formacions, exàmens i pràctiques. Tot això em va permetre conèixer a fons la metodologia, el dia a dia del treball i, el més important, l’equip humà de Kumon, persones que van apostar per mi des d’un principi, sense les quals avui no estaria aquí treballant, i que poden donar fe de la meva perseverança, ja que tot i haver-me trobat amb moltes dificultats al llarg d’aquest temps, en comptes de desanimar-me, només van servir per fer-me més ferma en els meus propòsits.

»Ara com ara, ja des del meu centre, puc afirmar que l’experiència està essent molt gratificant per a mi. D’una banda, em sento molt segura en la meva feina, gràcies a la preparació que he rebut; d’altra banda, puc comptar en tot moment amb el suport de tots els professionals que formen Kumon; i finalment, malgrat les hores i l’esforç diari que suposa treballar bé, em sento plenament realitzada en finalitzar la jornada. Ara només em queda consolidar el meu centre i que el major nombre d’infants conegui Kumon per ajudar-los a desenvolupar al màxim les seves capacitats d’aprenentatge.

»Per acabar, m’agradaria donar un parell de consells a totes aquelles persones que s’estiguin plantejant ser professors de Kumon. El primer és que se n’informin bé i valorin les seves aptituds per a aquest tipus de feina, i el segon, que si s’hi animen, treguin el màxim partit a tot el període de formació que es rep.»