Kumon, èxit educatiu

05/12/2018

A través del mètode Kumon, els alumnes adopten un paper actiu en la seva educació mitjançant la pràctica diària i aconsegueixen desenvolupar al màxim el seu potencial. Això els dona l’oportunitat d’aprendre per ells mateixos, al seu propi ritme, guanyar autonomia i incrementar la seva autoestima i la seva confiança.

Tots tenim talent, i si, al talent, hi afegim constància, motivació, força de voluntat i l’orientació adequada, ens convertirem en la millor versió de nosaltres mateixos.

Enhorabona als nostres concloents! Gràcies per permetre’ns ajudar-vos a treure el geni que porteu dins i desenvolupar al màxim el vostre potencial d’aprenentatge. Estem segurs que aconseguireu tot el que us proposeu. Hem après molt de vosaltres!

Nicolás Sánchez Gómez: concloent de Kumon Lectura del centre Kumon Valladolid – Parque Alameda

Té 11 anys, fa 6è de primària, ha conclòs #KumonLectura i és capaç d’entendre textos de nivell universitari. «Kumon m’ha ajudat a desenvolupar la concentració i a tenir agilitat mental per respondre amb rapidesa, i això m’ha servit especialment en llengua i matemàtiques. M’agradaria ser policia nacional i crec que les habilitats que he desenvolupat a Kumon m’ajudaran a aconseguir-ho.»

Daniel Cardiel de la Cruz: concloent de Kumon Matemàtiques del centre Kumon Toledo – Benquerencia

«Tinc més rapidesa i agilitat mental, i sé alguns conceptes que altres persones no saben per no haver anat a Kumon. Kumon m’ha ajudat sobretot en física i en dibuix tècnic. Vull ser enginyer.»

Jesús Noa Gervasini, concloent de Kumon Matemàtiques del centre Kumon Badajoz – Santa Marina

«Em sento realitzat pel treball fet, intent sempre resoldre dubtes sense ajut i he aconseguit aprendre per mi mateix amb independència i perseverança. Vull ser metge.»

Judith Beltrán López: concloent de Kumon Lectura del centre Kumon Barcelona – Sant Andreu

«El més interessant ha estat aprendre a extreure la informació més important d’un text i a sintetitzar-la, cosa que és molt útil. Kumon m’ha influït positivament tant a l’hora d’estudiar a casa i fer resums com quan a classe o en els exàmens he de fer qualsevol tipus d’exercici de comprensió lectora.»

Per ordre d’aparició, d’esquerra a dreta.